loading...
GTM
GTM بازدید : 70 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/patughma/Sobbekheir/smsiha.net_sobbekheyr.jpg

.

.

.

سلام من
به پیچکی که صبح دست سبز او
به سوی آسمان بی کران دراز می شود

.

.

.

سلام من
به آن پرند سپیده وشادمان
که در سپیده با نسیم
ترانه ساز می شود

صبح زیبات بخیر

.

.

.

صبحت زیبا چرا من هر صبح خودم را در آینه تو سبز میبینم
و تو خودت را در آینه من آبی
بیا برویم باورمان را قدم بزنیم
تا شانه های خیابان خیال کنند
جنگل و دریا بهم رسیده اند

.

.

.

سلام ای طراوت همیشه! دوست دارانت را دریاب!

ما آن بیدلانیم که دل خود را در افق های آبی ات می جوییم !

صبحت بخیر گلم

.

.

.

It makes me so happy, this is what i m gonna do
Send a good morning sms right back to youuu
Good Morning my Friend
HAVE A BEARY GOOD MORNING

.

.

.

The sun rises into the sky with the warmest smile
he wishes you a good morning,
hoping that you have the perfect day.
Take care & miss you. Gd morning

.

.

.

A night hug warms the heart

a night kiss brightens the day

and a gd morning to start your day!

.

.

.

Hello, wakup, Receive my simple gift of ‘GOOD MORNING‘
wrapped with sincerity, tied with care and sealed with a
prayer to keep u safe and happy all day long! Take Care

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد این سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 2,507